تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۱
کد مطلب : 63512
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حمایت از واحدهای تولیدی هایتک که به اقتصاد سبز کشور کمک می کنند، ضروری است و دولت حمایت های لازم را در این خصوص اعمال می کند.
حمایت دولت از صنایع هایتک و دوستدار طبیعت
معصومه ابتکار در مراسم بهره برداری از ۲ طرح صنعتی که ظهر یکشنبه در ساوجبلاغ صورت گرفت، با تاکید بر لزوم حفاظت از سرمایه های زیست محیطی کشور، افزود: سازمان حفاظت محیط زیست از صنایع هایتک و دوستدار طبیعت حمایت می کند. 
وی ادامه داد: بر این اساس می توان گسترش صنایع، تولید و اشتغال را در کنار طبیعتی زنده و سلامت، داشت. 
ابتکار گفت: باتوجه به کمبود شدید منابع آبی در کشور ناگزیر باید به سمت بهره وری بهینه از منابع موجود آبی حرکت کرد. 
وی خاطرنشان کرد: با استفاده از بازچرخانی آب و ایجاد تصفیه خانه ها، به خصوص در شهرک های صنعتی و ایجاد فضایی برای فعالیت شرکت های بخش خصوصی در این زمینه، می توان از منابع موجود بیشترین بهره برداری را داشت. 
ابتکار همچنین گفت که حمایت از واحدهای تولیدی هایتک برای گسترش اقتصاد سبز در ایران پیگیری می شود.

** بهره برداری از ۲طرح صنعتی در البرز 
طرح تولید درهای ضد سرقت و ضد حریق و طرح تولید غشاهای صنعت تصفیه آب و فاضلاب روز یکشنبه با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به بهره برداری رسید. 
در آیین گشایش این طرح ها اعلام شد که شرکت تولید درهای ضد سرقت و ضدحریق با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۰۰ راه اندازی شده است. 
همچنین طرح تولید غشاهای صنعت تصفیه آب و فاضلاب با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران در شهرک تحقیقاتی کاوش با اعتبار ۷۰میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر گشایش یافت.

 

منبع: ایرنا

 

https://zistonline.com/vdcgxn93.ak9wq4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما