تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب : 63769
رییس کمیسیون انرژی مجلس، با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی نیرو باید در دوران وزارت خود دقت نظر لازم را در مورد مساله انتقال آب داشته باشد، گفت: بیطرف گزینه ای شایسته و کارآمد برای مدیریت وزارت نیرو است.
رای مشروط خوزستانی‌ها به بیطرف
فریدون حسنوند، با اشاره به معرفی بیطرف به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت نیرو برای دولت دوازدهم، گفت: با توجه به سوابق، اقدامات و اینکه بیطرف برخواسته از وزارت نیرو  بوده و تجربه و علم کافی برای اداره این وزارتخانه را دارد، این انتخاب رییس جمهور شایسته تقدیر است.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، افزود: برنامه های ارائه شده از سوی بیطرف به مجلس هم گواه شناخت کامل او از وزارت نیرو است.
وی با بیان اینکه معرفی بیطرف به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت نیرو باعث امیدواری خوزستانی ها شده است، ادامه داد:  وجود حجم عظیمی از آب، خاک و ظرفیت های نیروگاهی در این استان و علاقه گزینه پیشنهادی وزارت نیرو به این استان به دلیل حضورش در دوران دفاع مقدس این امید را ایجاد کرده است که از نیروهای توانمند خوزستانی در وزارت نیرو بهره کافی گرفته شود.
 رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه  زاگرس نشینان و نمایندگان خوزستان از گزینه پیشنهادی وزارت نیرو را حمایت مشروط می کنند، تصریح کرد: رای ما مشروط است و انتظار داریم بیطرف در دوران وزارت خود دقت نظر لازم را در خصوص مساله انتقال آب داشته باشد و نظر مردم این منطقه را حتما در موضوع انتقال آب از سرشاخه های کارون و ارتفاعات زاگرس تامین کند.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

 

https://zistonline.com/vdcao0ni.49nei15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما