تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۶
کد مطلب : 63787
عیسی کلانتری از مدیران کل استان‌ها خواسته با حضور در پردیسان گزارش عملکرد خود را ارائه کنند تا پس از ارزیابی برای ابقا یا تغییر آن‌ها تصمیم‌گیری شود.
کلانتری عملکرد مدیران کل محیط زیست را برای ابقا ارزیابی می‌کند
در ادامه عزل و نصب معاونان و مدیران سازمان محیط زیست، به زودی عزل و نصب‌ها در حوزه مدیران کل استان‌ها آغاز خواهد شد. بر این اساس مدیران استانهای اصفهان، هرمزگان، زنجان، کرمان، گیلان، مازندران و ایلام جز اولین تغییرات مدیران خواهند بود.

آن گونه که پایگاه خبری زیست بوم اعلام کرده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در راستای ایجاد تحول در این سازمان اقدام به بررسی عملکرد مدیران کل استانی کرده است. در همین راستا مدیران کل استانی از دیروز شنبه با حضور در پردیسان گزارش عملکرد خود را به صورت حضوری و در مدت یکساعت به کلانتری ارائه می‌کنند و این روال تا روز چهارشنبه ادامه دارد. بر اساس این گزارش سعید نمکی همراه با عیسی کلانتری در جلسه ارزیابی مدیران کل استان‌ها حضور دارد.

به این ترتیب عملکرد تخصصی مدیران کل مورد ارزیابی قرار می گیرد و توانمندی آنها برای ایفای نقش در سازمان حفاظت محیط زیست بررسی می شود. پیش بینی می شود نزدیک به نیمی از مدیران کل استانی محیط زیست کشور دستخوش تغییر شوند و هفته آینده برای مدیرانی که مورد تائید قرار گیرند حکم صادر شود.

 

https://zistonline.com/vdca00ni.49nea15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما