تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب : 64892
زیست آنلاین :یک شرکت استارتاپ جدید تصمیم دارد تا کلاغ ها را آموزش دهد به طوری که در مقابل جمع آوری ته سیگار از کف خیابان ها، غذا به کلاغ ها داده شود.
آموزش کلاغ ها برای جمع آوری ته سیگار
به گزارش زیست آنلاین ،ته سیگار نزدیک به ۱۲ سال طول می کشد تا به طور کامل تجزیه شود. بنابراین از آنجایی که سالانه ۴ و نیم هزار میلیارد ته سیگار در جهان در محیط طبیعی رها می شود، این مساله بسیار بغرنج شده است. بر همین اساس، یک شرکت استارتاپ تصمیم دارد تا با آموزش کلاغ ها کمک به جمع آوری این ته سیگار ها کند.
این که کلاغ ها یکی از باهوش ترین حیوانات کره زمین هستند امر اثبات شده است. کلاغ ها نه تنها راه گشایان با مهارتی هستند، بلکه می توانند ابزار ساخته و از آن استفاده کنند. گروه استارتاپ آلمانی در همین راستا ابزاری ابداع کرده است که با آن می تواند کلاغ ها را جهت جمع آوری ته سیگار آموزش دهد.
این دستگاه بر اساس طرح یک طراح آمریکایی ابداع شده است. این دستگاه دارای یک لوله قیفی شکل برای انداختن ته سیگار و همچنین یک دیسپنسر برای ریختن بادام زمینی برای کلاغ است. این دستگاه با امید بکار گیری کلاغ ها برای پاک سازی خیابان ها در ازای غذا ابداع شده است. البته این کار با برنامه ریزی چهار مرحله ای که توسط این شرکت، جهت آموزش کلاغ ها طراحی شده است، آسان خواهد بود.

منبع: inhabitat

https://zistonline.com/vdcirvaq.t1a532bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما