تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۴
کد مطلب : 65602
با لایحه جدید مالیاتی سنای آمریکا ،

افزایش امید برای توسعه انرژی های تجدید پذیر

زیست آنلاین : پس از ارائه لایحه مالیاتی کاخ سفید به مجلس سنا، مجلس سنا بخش هایی از لایحه را که منجر به آسیب دیدن صنعت انرژی های تجدید پذیر میشد را حذف کرده و اعتبارات این صنعت را دست نخورده باقی گذاشت.
افزایش امید برای توسعه انرژی های تجدید پذیر
به گزارش زیست آنلاین ،بر اساس لایحه جدید ارائه شده توسط کاخ سفید، اعتبارات مالیاتی نیروگاه های بادی باید به دو سوم کاهش می یافت که منجر به ضربه به صنعت توربین ها و نیروگاه های بادی می شد. علاوه بر این، اعتباری ۷ هزار ۵۰۰ دلاری برای خرید خودروی الکتریکی نیز باید حذف می شد. در بخش انرژی های خورشیدی، اعتبارات این صنعت باید در سال ۲۰۲۷ متوقف می شود زیرا، این صنعت در آن زمان به یک صنعت تجاری تبدیل خواهد شد.
علاوه بر این، اعتبار ۱۰ درصدی نیروگاه های مسکونی نیز تا انتهای سال ۲۰۲۱ توقف خواهد شد.اما در لایحه اصلاح شده، پس از سال ۲۰۲۱ نیز ۱۰ درصد اعتبارات انرژی های تجدید پذیر دست نخورده باقی خواهد ماند.با این حال، لایحه کاخ سفید یک اعتبار قابل توجهی ۶ میلیارد دلاری را به نیروگاه اتمی جورجیا تخصیص خواهد داد.
مجلس سنا تصمیم گرفت تا این لایحه را کمی منعطف تر سازد. اصلاحات ارائه شده توسط مجلس آن بود که اعتبار ۷ هزار و ۵۰۰ دلاری خرید خودروی برقی به قوت خود باقی بماند و کاهش پلکانی اعتبارات نیروگاه های خورشیدی نیز به همان صورت ادامه یابد.
همچنین نیروگاه های بادی در حال احداث در سال ۲۰۱۷، ۸۰ درصد از مالیات آن ها بخشوده می شود و در سال ۲۰۱۸، ۶۰ درصد و ۲۰۱۹، درصد نیز قبل از انقضای مدت مالیات بخشوده می شود.در مورد پروژه های خورشیدی، در سال ۲۰۱۹ ۳۰ درصد از مالیات سرمایه گذاری، سال ۲۰۲۰، ۲۶ درصد و ۲۰۲۱، ۲۲ درصد از مالیات سرمایه گذاری بخشوده می شود. پس از این مدت، نیروگاه های خورشیدی همیشه ۱۰ درصد کسر مالیات را حفظ کرده، اما اعتبارات مالیاتی نیروگاه های مسکونی صفر می شود.
بنابراین، تحت لایحه جدید نه تنها شرکت ها اشتیاق بیشتری جهت احداث سریعتر نیروگاه خواهند داشت، بلکه بخش اعظم مالیات، بخصوص در مورد نیروگاه های بادی به خود شرکت ها برگردانده خواهد شد. همچنین با کاهش هزینه های تولید خودروهای الکتریکی و در کنار آن حفظ اعتباری ۷ هزار و ۵۰۰ دلاری خرید خودرو، استقبال مردم از خودروهای الکتریکی بیشتر خواهد شد./منبع: greentechmedia

https://zistonline.com/vdcirqaq.t1awu2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما