تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۲۵
کد مطلب : 65819
زیست آنلاین :پارک کسب و کار پایدار تریانگو در پاریس با الهام گیری از طبیعت، ایده اقتصاد مدور را پیاده سازی کرده است.
اولین پارک کسب و کار اقتصاد مدور در جهان
به گزارش زیست آنلاین ،در شهر پاریس سه شرکت معماری و طراحی سیستم، RAU Architects, SeARCH, و karres + brands ایده اقتصاد مدور را با الهام گیری از طبیعت در پارک کسب و کار خود در شهر پاریس پیاده سازی کردند. ایده پشت این طرح پیشنهادی، ساخت تأسیساتی بود که بتوانند به طور پویا در تمام طول عمر مفید خود کار کنند و از موادی استفاده کنند که بتوان برای بارها و بارها در آینده مورد استفاده قرار گیرند.
این پارک شامل ۷/۱۶ هکتار آفیس های مدولار، انکوباتورها و کارگاه های آموزشی در اطراف پارک مرکزی پاریس احداث خواهد شد. این سیستم دارای فضای عمومی و ارتباطات داخل ساختمانی است که یک هماهنگی مناسب و روش جدید کار را ارائه می دهد. یک چهارچوب غولپیکر ستون فقرات این طرح بزرگ را تشکیل می دهد و این پارک را به سه زون ویژه تقسیم می کند که دارای خصوصیات متفاوتی هستند.
در زون شهری که همچون نواری باریک در طول این پارک است، زمین های باز با دید مناسب قرار دارد که شامل فضای سبز بسیار دوست داشتنی است. در این فضا یک گلخانه بسیار بزرگ قرار دارد که بدون مصرف هیچ گونه انرژی غذای مورد نیاز این پارک را تهیه کرده و به رستوران ها و فروشگاه های محلی ارسال می کند. همچنین برخی از مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های این پارک در این گلخانه تولید می شود. زون ارگانیک نیز شامل فضاهای خارج خانه با نوآوری های جالب جهت کار و فراغت است و زون لندمارک یک نمای خارجی بسیار زیبا رو به بزرگراه دارد.





/منبع: inhabitat

https://zistonline.com/vdci3vaq.t1awz2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما