تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : 65838
اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، عنوان برتر را در سیزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی در بخش «اطلاع رسانی» کسب کرد.
عنوان برتر سازمان محیط زیست در سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی
به گزارش زیست آنلاین، در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و صاحبنظران حوزه روابط عمومی و ارتباطات در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد، از روابط عمومی های برتر کشور در ۵ بخش ملی، استانی، مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی، مدیران ارشد ارتباط گستر و بخش ویژه خلاقیت و ابتکارات با اهدا تندیس و نشان ویژه تقدیر به عمل آمد.

در این سمپوزیوم که با هدف ترویج فعالیت های علمی در این حوزه، برجسته سازی و تقدیر از آثار علمی والگویی روابط عمومی در کشور، شامگاه سه شنبه ۳۰ آبانماه برگزار شد، اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در بخش «اطلاع رسانی» براساس رأی داوران که متشکّل از متخصصان داخلی و خارجی است، توانست عنوان برتر را در میان سازمانها، نهادها، وزارتخانه ها، صنایع، بانک ها، بیمه ها و شرکتهای دولتی و غیر دولتی شرکت کننده کسب کند.

سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، با شعار «روابط عمومی و توسعه پایدار» روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی  برگزار شد. با توجه به اینکه روابط عمومی بابهره گیری مناسب از رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی از ظرفیت بالایی در پیشبرد اهداف توسعه پایدار برخوردار است، موضوعات آب،  محیط زیست، حفظ سرزمین و نقش روابط عمومی در توسعه پایدار صنعت، سلامت، اقتصاد و فرهنگ از محورهای اصلی این دوره از سمپوزیوم بود و در این رویداد علمی، ۱۲ مقاله از سوی استادان و صاحبنظران برجسته روابط عمومی، ارتباطات و پیشرفت پایدار در سه پنل مستقل ارائه شد.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcjooem.uqeitzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما