تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 66195
زیست آنلاین: با شکل گیری تغییرات مالیاتی آمریکا، رهبران انرژی های پاک جهان از آثار مخرب این تغییرات مالیاتی بر روش صنایع تجدید پذیر می ترسند.
آثار مخرب برنامه مالیاتی آمریکا بر انرژی های تجدید پذیر
به گزارش زیست آنلاین، در صبح شنبه همین هفته قانون گذاران مجلس سنای ایالات متحده نسخه ای از قانون مالیاتی را ارائه کردند. بر خلاف نسخه ارائه شده توسط کنگره کاخ سفید، این نسخه از قانون هیچ تغییراتی در اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری و اعتبار مالیاتی تولید، که صنایع انرژی خورشیدی و بادی بر آن ها تکیه کرده اند، ایجاد نکرده است. با این حال، این لایحه تغییرات قانون مالیاتی را به گونه ای ارائه کرده است که شرکت ها بتوانند از حقوق مالیاتی خود استفاده کنند که در نهایت منجر به از دست رفتن بخش قابل توجه حقوق مالیاتی در بازار می شود.

این لایحه همچنین مالیات شرکت هایی که بر اساس درآمد، مالیات خود را پرداخت می کردند، به سمت قانون مالیات حداقل سوق داد. بدان معنی که هر شرکت باید یک میزان حداقلی از مالیات را بپردازد، حتی اگر سهم مالیات آن از مقدار عرف بالاتر رود. معاون اقتصادی انرژی های پیشرفته کشور اظهار داشت که این قانون می تواند منجر به کاهش ۲۰۰ میلیارد دلار از سرمایه گذاری ها شود.

وی افزود:" ما به شدت مخالف با هر قانونی هستیم که میلیاردها دلار سرمایه گذاری را در خطر قرار داده و صدها هزار شغل را به خطر می اندازد. ما جهت حصول اطمینان از توسعه صنعت انرژی های پیشرفته و افزایش ۳ میلیونی اشتغال در این صنعت در سراسر کشور تلاش های خود را جهت اصلاح این قانون انجام می دهیم."

معاون اقتصادی انرژی های پیشرفته در اطلاعیه خود اعلام کرد که کنگره باید حملات خود به بازارهای رقابتی را متوقف کند. طبق نظر وی، افزایش مالیات بر حامل های انرژی توسط مشترکین منجر به ورشکستگی های میلیارد دلاری در پروژه های نیرو می شود که در نتیجه آن هزینه های مصرف انرژی توسط مشترکین افزایش می یابد. حال که هم کنگره و هم کاخ سفید این لایحه را تأیید کرده اند، به دنبال آن هستند تا نسخه نهایی و یکسانی برای امضا به دفتر ریاست جمهوری ارسال کنند. تغییرات اساسی در قانون مالیاتی کشور یکی از ادعاهای کلیدی ترامپ در کمپین تبلیغاتی وی بود./منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdcgnq93.ak93y4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما