تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : 66256
زیست آنلاین: پروژه «برنامه توسعه آگاهی مصرف کنندگان انرژی» توسط کشور استونی حاضر در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی که طی روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۹۶ در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد معرفی می شود.
برنامه توسعه آگاهی مصرف کنندگان انرژی استونی / برنده جایزه بنیاد جهانی انرژی
به گزارش زیست آنلاین، این پروژه تکنیک و دانش مصرف انرژی را به مردم آپارتمان نشین آموزش داده و کمک می کند تا این مردم ردپای کربن خود را با استفاده از این سیستم ها و تکنیک ها کاهش دهند.

وضعیت اولیه

میزان مصرف انرژی در آپارتمان های کشور استونی تقریباً ۳۰ درصد از کشورهای توسعه یافته که اقلیمی مشابه این کشور دارند بیشتر است. زمانی که خصوصی سازی در این کشور توسعه یافت، بر تمامی ابعاد اقتصاد کشور تأثیر گذاشت. املاک و صنایعی که توسط دولت محلی اداره می شدند به سرعت به بخش خصوصی واگذار شد. حرکت اقتصاد این کشور از دارایی های دولتی سوسیالیسم به دارایی های خصوصی و بازار اقتصادی لیبرالیسم، ضرورت ابزارهای مالی و قانونی همچون ثبت زمین و سیستم تأمین مالی مسکن را در این کشور را نشان می دهد.

راه حل

راه حل کاهش هزینه های مالی بخش انرژی، افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مجتمع های آپارتمانی و همچنین حمایت از ساخت و ساز آپارتمان هایی با بازدهی بالا در حفظ انرژی از طریق ارائه نوآوری های جدید در بخش ساختمان می باشد. گروه هدف در این پروژه مصرف کنندگان مستقر در آپارتمان های چند واحدی است. نزدیک به ۶۰۰۰ هزار خانوار مستقر در این آپارتمان ها مورد آموزش های افزایش عملکرد انرژی قرار گرفتند.

نوآوری

نوآوری در این پروژه ریشه در تصویر ذهنی اولیه در مجتمع های آپارتمانی دارد. در این پروژه سه وسیله الکتریکی به طور مشترک برای بسیاری از مشتریان خریداری شد. خرید لوازم منزل به طور مشترک با همکاری چند واحد آپارتمانی منجر می شود تا وسیله خریداری شده با قیمت پایینتر از بازار قابل خرید باشد. علاوه بر این، میزان آگاهی مردم از مصرف انرژی در این پروژه افزایش یافته و منجر به استقلال بیشتر مشتریان و مسئولیت پذیری بیشتر آنان نسبت به مصرف انرژی شد. مهیا کردن دسترسی مشتریان به اطلاعات مربوط به انرژی های رایگان و مستقل نیز بخش دیگری از این پروژه بود./منبع: energyglobe

شرکت در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی

بنابراین گزارش علاقه مندان جهت  حضور در این دوره با شماره های ۸۸۵۱۵۵۲۶-۸۸۵۱۵۴۲۱-۸۸۵۱۵۳۲۸ تماس بگیرید یا به نشانی http://www.iran-gma.com مراجعه کنید

https://zistonline.com/vdcepw8p.jh8pni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما