تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۹
کد مطلب : 66420
دولت در لایحه سند مالی سال آینده کشور که برای تأیید و تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده، سهم ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از بودجه را بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان کرده است.
ستاد "نانو" از بودجه سال آینده ۷۰ میلیارد تومان سهم می‌برد
به گزارش زیست آنلاین، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با الهام از برنامه پیشگامی ملی نانو فناوری در بسیاری از کشورهای دنیا با رویکرد توجه جدی به فناوری نانو و برنامه‌ریزی برای توسعه آن تشکیل شده است.

وظیفه اصلی این ستاد تعیین مسیر حرکت و اولویتهای ملی کشور، رفع موانع در زمان اجرا و خدمت‌رسانی به بخشهای اجرایی (خصوصی و دولتی) برای توسعه فناوری نانو است.

این ستاد ویژه می‌کوشد تا از طریق چشم‌اندازسازی، ارائه تسهیلات، ایجاد بازار و رفع مشکلات، زمینه فعالیت بخش خصوصی و تولید ثروت در جامعه را فراهم آورد.

در این راستا دولت بودجه سال آینده این ستاد را ۳.۶۷ درصد رشد داده و در بخش مصارف هزینه‌ای از ۶۰ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان مصوب سال جاری (۱۳۹۶) به ۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای سال آینده (۱۳۹۷) رسانیده و در قالب سند مالی به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده است.

بودجه عمرانی هم که برای این ستاد پیش‌بینی شده، ۷ میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومان است که مجموع بودجه آن را به احتساب «جاری» به ۷۰ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان می‌رساند.

به گزارش تسنیم، بودجه عمرانی مصوب سال جاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، ۷ میلیارد و ۶۷۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که رقم سال آینده آن با افت شش درصدی مواجه شده است.

 

 

 

https://zistonline.com/vdchvkn-.23n-idftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما