تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 68489
زیست آنلاین: ایالات متحده با هدف تربیت نیروی متخصص جهت بالا بردن بهره وری از انرژی و افزایش اشتغال، یک رشته جدید (حرفه آموزی)، در سراسر دبیرستان ها، اضافه نمود.
مهمترین سیاست پیش رو در بهره وری انرژی که هرگز آن را نشنیده اید!
 

به گزارش زیست آنلاین: اضافه شدن این رشته تخصصی در دبیرستان ها با هدف تربیت  نیروی کار متخصص شکل گرفته است. در واقع بستری مناسب برای مهندسان و تکنسین های متخصص در آینده  خواهد بود. در واقع همانند مدرسه های خلبانی که در چلسی تاسیس شده بود، این برنامه به منظور پیشبرد توسعه ملی و تشکیل دپارتمان فنی حرفه ای در نیویورک و لس آنجلس برنامه ریزی و ایده پردازی شد.

تمرکز بر آموزش دانش آموزان دبیرستانی، یک سیاست مدیریتی درست بوده و عملکردی اساسی در راستای تغییرات مهم و مطلوب آینده به وجود خواهد آورد.

 امروزه ۸۰ درصد از کارفرمایان در سراسر بخش های مرتبط با بهره وری انرژی،  در پیدا کردن متقاضیان واجد شرایط شغلی خود با مشکل رو به رو هستند و بیش از ۴۰ درصد آن ها، این امر را بسیار دشوار می شمارند.

کارفرمایان دلایل این امر را، فقدان مدارک تحصیلی و آموزشی، عدم تجربه کافی و آشنا نبودن با تجهیزات تجربه و عدم مهارت های فنی نسبت داده اند.

به همین دلیل این برنامه در نظر دارد، دانش آموزان را جهت فراگیری مباحث  کاربردی  و حرفه ای  آموزش دهد؛ تا بتواند علاوه بر بالا بردن سطح بهره وری از انرژی، نیروی کار مطلوب کارفرمایان را نیز تربیت کند.

یکی از سیاست های اصلی این مدارس، تحریک خلاقیت دانش آموزان می باشد، در این صورت آن ها می توانند  در ایجاد ایده های نوین و تحقق بخشیدن به صرفه جویی انرژی گام های موثری بردارند.

از دیگر مزایای این مدرسه این است که بخش عمده ای از برنامه ها در قالب پروژه های درسی توسط دانش آموزان به اجرا در خواهد آمد، که این امر موجب کاهش هزینه ها و افرایش مزایای زیست محیطی خواهد بود. / منبع: theenergycollective

https://zistonline.com/vdceoe8p.jh8vvi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما