تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 68579
استارت آپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار و نتایج آن در همایش شهر هوشمند در برج میلاد تهران اعلام می‌شود.
 استارت آپ ویکند محیط زیست با موضوع شهر هوشمند
 

به گزارش زیست آنلاین و به نقل از روابط عمومی فاوای شهرداری تهران،مدیریت حمل و نقل و ترافیک و آلودگی هوا، مدیریت پایدار منابع آب، انرژی، پسماند، تنوع زیستی و با بخش ویژه درآمدهای پایدار محورهای این رویداد هستند.
با توجه به اهمیت بهره گیری از ایده‌ها، نوآوری‌ها و نگاه خلاقانه علمی و به‌روز جامعه دانشگاهی کشور این رویداد به دنبال ارائه راهکارهای مؤثر بومی با هدف مرتفع ساختن چالش‌های مدیریت شهری است در واقع استارت آپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند از نخستین گام‌ها در مسیر حرکت به سوی آینده تهران پایدار هوشمند خواهد بود.
سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، در دوره جدید بنا دارد با سرلوحه قرار دادن رویکرد کلیدی تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی و عطف به برنامه سوم جامع شهرداری تهران در رویداد شهر هوشمند به مواردی همچون بررسی جایگاه تهران هوشمند در برنامه پنج ساله سوم شهر تهران بپردازد همچنین گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه هوشمندی شهر تهران، معرفی برنامه‌ها و طرح‌های پیش رو برای هوشمند سازی تهران در دوره جدید نیز مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.
گفتنی است، نخستین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفندماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
 

https://zistonline.com/vdceon8p.jh8vfi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما