تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۵
کد مطلب : 68617
اتحادیه اروپا پتانسیل دو برابر سازی مقرون به صرفه سهم خود از ترکیب انرژی‌های تجدیدپذیر را دارد و می‌تواند بهره‌برداری از این انرژی‌ها را از ۱۷ درصد سال ۲۰۱۵ به ۳۴ درصد سال ۲۰۳۰ برساند.
دوبرابر شدن تجدیدپذیرهای اروپا بدون هزینه
به گزارش زیست آنلاین، آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر IRENA گزارشی در خصوص فرصت‌های موثر هزینه‌ای برای گسترش و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در اتحادیه اروپا منتشر کرده است.
در گزارش IRENA با عنوان «چشم‌انداز انرژی‌های تجدیدپذیر برای اتحادیه اروپا» که برای کمسیون اروپا تهیه شده است چشم‌انداز این کمسیون برای هدف استفاده ۲۷ درصدی از انرژی‌های تجدیدپذیر تا سال ۲۰۳۰ طراحی شده است.
در این گزارش آمده است که اتحادیه اروپا پتانسیل دو برابر سازی مقرون به صرفه سهم خود از ترکیب انرژی‌های تجدیدپذیر را دارد و می‌تواند بهره‌برداری از این انرژی‌ها را از ۱۷ درصد سال ۲۰۱۵ به ۳۴ درصد سال ۲۰۳۰ برساند.
بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا با شناسایی فرصت‌های پروژه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر می‌تواند از هزینه‌های محیط زیستی و بهداشتی استفاده از سوخت‌های فسیلی برابر با ۵۲ تا ۱۳۳ میلیارد دلار در سال اجتناب کرده و انتشارات CO۲ را تا ۴۱۲ میلیون تن، ‌یعنی به اندازه کل انتشارات فعلی ایتالیا کاهش دهد.
به گزارش انرژی امروز، صفحات خورشیدی و برق بادی از جمله انرژی‌هایی هستند که در این گزارش بر آ‌نها تاکید شده است.

 

 

 

https://zistonline.com/vdchq-n-.23n6zdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما