تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 69190
زیست آنلاین: آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده، استانداردهای بهره وری سوخت در دولت اوباما  را رد کرد.
استانداردهای بهره وری سوخت خودروها در ایالت متحده رد شد
به گزارش زیست آنلاین، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا (United States Environmental Protection Agency) مشهور به EPA، یک سازمان دولتی در آمریکا است که از ۱۹۷۰ تا به حال مسئولیت نظارت و گسترش قوانین و سیاست های رسمی ایالات متحده آمریکا  را در عملکرد های محافظتی  از محیط زیست داشته است.
آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده در روز دوشنبه یکی از  برنامه های به تصویب رسیده در دوران اوباما را رد کرد، این برنامه در خصوص تولید خودرو بود که در دولت ترامپ برای بازگرداندن مقررات زیست محیطی کارآمد تر، از دستور کار حذف شد.
کمپانی EPA با انتشار مطلبی اظهار کرد که به طور متوسط، سوخت مصرفی بسیاری از شرکت های تولید کننده خودروها از استانداردهای کافی و مناسب، بهره مند نیستند و باید در این زمینه تجدید نظر کنند.
Scott Pruitt ، مدیرکل EPA، گفت که دولت اوباما "استانداردها را بیش از حد دور از واقعیت در نظر گرفته بود" و بر اساس پیش بینی هایی که درباره این استانداردها، انجام شده، نتایج حاکی از آن است که  گویی واقعیت ها  نادیده گرفته شده است"، اما او جزئیات خاصی را درباره بازنگری آنها ارائه نکرد.
این استانداردها تا سال ۲۰۲۵ تقریبا دوبرابر خواهد شد،  متوسط بهره وری سوخت وسایل نقلیه جدید در ایالات متحده به حدود یک گالن در هر ۵۰ مایل (۸۰ کیلومتر) می رسد و  توسط طرفداران آن به عنوان راهی برای تحریک نوآوری در فن آوری های تمیز دیده می شود./ منبع: reuters

https://zistonline.com/vdce7z8p.jh8ooi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما