تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 82141
زیست آنلاین: هر سال فقط در ایالات متحده ، 100 میلیارد قطعه نامه ناخواسته به صندوق نامه افراد ارسال می شود.
سالانه 100 میلیون درخت برای نامه های ناخواسته در آمریکا قطع میشود
به گزارش زیست آنلاین، افرادی که برای چک کردن نامه های خود به صندوق پستی مراجعه می کنند به احتمال زیاد برخی نامه هایی که مربوط به آنها نیست نیز در آن باکس وجود دارد. هر سال فقط در ایالات متحده ، 100 میلیارد قطعه نامه ناخواسته به صندوق های پستی در سراسر کشور تحویل داده می شود.

برای تهیه 100 میلیارد قطعه نامه ناخواسته ، 100 میلیون درخت باید خرد شوند که معادل از بین بردن پارک ملی راکی کوه، 3 بار در سال است. برخی از این کاغذها نیز بازیافت می شوند، اما بسیاری از این کاغذها از درختان جنگل های وحشی در کانادا و اندونزی گرفته می شوند که جایگزینی آنها زمان زیادی طول می کشد. اگر همه نامه های ناخواسته ای را که در یک سال توسط آمریکایی ها دریافت می شود را نگه دارند در پایان سال بالغ بر 41 پوند کاغذ دارند.

به طور متوسط آمریکایی تقریباً 18 قطعه نامه ناخواسته به ازای هر نامه معمولی دریافت می کنند. حدود 42٪ از نامه های ناخواسته به محل های دفن زباله می رسند، حتی هرگز باز هم نمی شوند.

ردپای کربن تولید نامه های ناخواسته برابر با 9 میلیون وسیله نقلیه است. انرژی مصرف شده برای تولید همه این نامه های ناخواسته می تواند 250،000 خانه را برای یک روز گرم کند. شاید خیلی به نظر نرسد، اما نامه های ناخواسته ای که هر روز به افراد تحویل داده می شود تأثیر بسیار بزرگی در آب و هوا دارد.

بیشتر نامه های ناخواسته ای که افراد در آمریکا دریافت می کنند از سازمانی به نام انجمن داده و بازاریابی به نام (DMA) است. DMA ابزارهایی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که می توانند از دریافت این نامه ها امتناع کنند. همچنین تعداد زیادی از نامه های ناخواسته که هر سال برای مشتریان ارسال می شود، برای خرید انواع کارت اعتباری و بیمه است.

منبع : tentree

https://zistonline.com/vdcfyydc.w6d0jagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما