تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : 65964
زیست آنلاین :پروژه «توسعه منازل پاک» کشور کانادا حاضر در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی که طی روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۹۶در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد معرفی می شود.
اهدای جایزه ملی انرژی گلوب کانادا درایران /معرفی منازل پاک در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی
به گزارش زیست آنلاین ،یک ساختمان پاک ساختمانی است که انرژی مورد نیاز خود را از خارج از زیربنای خود تهیه نکند. شرکت توتال اکو انرژی با یکپارچه ساختن و استفاده از چندین تکنولوژی طرح این منازل مسکونی را توسعه داده اند.
وضعیت اولیه
وابستگی به سوخت و نبود آگاهی در زمینه استفاده از انرژی های تجدید پذیر در جهان، امروزه دست در دست هم داده اند. اکثر مردم کانادا هنوز هم اطلاعات کافی ندارند تا بتوانند از منابع تجدید پذیر حداکثر استفاده را ببرند. گرچه منابع معمول انرژی تجدید پذیر همچون خورشید و باد جهت تولید انرژی استفاده می شوند، اما تنها این منابع منجر به کاهش استفاده از برق شبکه شده اند و هنوز به طور کامل جایگزین آن نشده اند. علاوه بر این، در این سیستم تولید برق، هزینه اولیه بالاتر از برق شبکه است اما با گذشت زمان کاهش می یابد، زیرا این تکنولوژی نیاز کمی به هزینه های نگهداری دارد.
راه حل
ساختمانی که بتواند به خودی خود انرژی مورد نیازش را تأمین کند و به منابع خارجی وابسته نباشد یک ساختمان پاک نام دارد. شرکت توتال اکو انرژی در حال توسعه خانه های پاک با به کارگیری یکپارچه تکنولوژی های مختلف است تا با توجه به منابع طبیعی موجود همچون نور خورشید، باد، زمین گرمایی و سقف خانه، منازل مسکونی کاملاً مستقل بسازد. از آنجایی که مواد ساختمانی نیز در این منازل اهمیت دارد، از بتن های عایق نیز در این ساختمان باید استفاده شود. دستگاه های جمع آوری آب باران و تسویه پساب نیز در این ساختمان ها تعبیه شده است که می تواند آب پاک و بیوگاز نیز تولید کند.


نوآوری
قبل از اجرای این پروژه مردم تصور می کردند که نمی توان خارج از شبکه انرژی کشور زندگی کرد. اما اکنون منازل آن ها کاملاً مستقل شده است و حتی انرژی نیز ذخیره می کنند. برخی از مردم نیز حتی به اندازه ای به تأمین انرژی در این منازل اطمینان پیدا کرده اند که منزل خود را از شبکه انرژی کشور خارج کرده اند./منبع: energyglobe

شرکت در هجدهمین دوره مراسم بنیاد جهانی انرژی
بنابراین گزارش  علاقه مندان جهت  حضور در این دوره با شماره های ۸۸۵۱۵۵۲۶-۸۸۵۱۵۴۲۱-۸۸۵۱۵۳۲۸ تماس بگیرید یا به نشانی http://www.iran-gma.com مراجعه کنید

 

https://zistonline.com/vdcjxhem.uqeimzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما