تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 68248
نخستین همایش بین المللی دانشگاه سبز با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
آغاز همایش بین‌المللی دانشگاه سبز از امروز
به گزارش زیست آنلاین، در این همایش که با حضور وزیر علوم، تحقیقات وفناوری، روسا، معاونان اداری، مالی و دبیران شوراهای راهبردی دانشگاه ها برگزار می شود، گزارش عملکرد دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در حوزه مدیریت سبز، ارائه و زمینه انتقال تجربیات موسسات آموزش عالی داخلی و خارجی به یکدیگر فراهم می‌شود.

انرژی های تجدید پذیر، مدیریت آب و پساب، مدیریت مصرف انرژی، مدیریت پسماند، حمل و نقل سبز، فناوری اطلاعات و ارتباطات سبز و طراحی پردیس های دانشگاهی پایدار، محورهای نخستین همایش بین المللی دانشگاه سبز در دانشگاه فردوسی مشهد هستند که در پنل های تخصصی مورد بحث قرار می گیرند.

برگزاری کارگاهای آموزشی با موضوعات فرآیند اجرای مدیریت سبز و مدیریت انرژی ساختمان بخش دیگری از برنامه های نخستین همایش بین المللی دانشگاه سبز است.

این همایش تلاش می کند با برپایی فن بازار و استارت آپ سبز، فضایی برای ارائه ایده ها و ارتباط ایده‌پردازان و کارشناسان مرتبط با موضوعات کنفرانس فراهم آورده تا علاوه بر توانمندسازی نخبگان دانشگاهی، برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه را تسهیل نماید.

بر اساس این گزارش "اولین همایش بین المللی دانشگاه سبز " با حضور صاحب نظران داخلی و بین المللی و همچنین پنل و کارگاه های تخصصی در دو روز برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، اولین همایش ملی دانشگاه سبز در اسفند ماه سال گذشته با حضور گسترده دانشگاه های کشور، به میزبانی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

 

 

 

https://zistonline.com/vdch6in-.23n6kdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما