تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۴
کد مطلب : 68398
ائتلافی به نام انرژی پاک برای آریزونای سالم، درتلاش است تا بتواند در انتخابات آتی مردم را تشویق کند تا از شرکت‌های برق بخواهند نیمی از برق خود را تا سال ۲۰۳۰ از منابع تجدیدپذیر تولید کنند.
آریزونا در پی افزایش تولید انرژی‌های تجدیدپذیر
به گزارش زیست آنلاین،  بسیاری از ایالت‌های آمریکا برعکس آنچه که سیاست‌های دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده، دیکته می‌کند، در پی استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر هستند.
دکتر جان اسواگرت، مدیر اجرایی مرکز سلامت مانتین پارک در فینیکس، در بیانیه‌ای گفته است: استفاده بیشتر از تجدیدپذیرها یعنی داشتن هوای سالم و زندگی بهتر برای فرزندانمان.
در این بیانیه آمده است که در آریزونا بیماری‌های تنفسی و قلبی بیداد می‌داد و استفاده کمتر از زغال سنگ باعث خواهد این بیماری‌ها کمتر شوند.
بر همین اساس، پایگاه خبری‌آزسنترال، مربوط به ایالت آریزونای آمریکا، نوشته است که ائتلاف انرژی پاک برای آریزونای سالم، در تلاش است تا به اندازه کافی رای جمع کند تا شرکت‌های تولید برق را ملزم به استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر کند. برای رسیدن به این هدف، این گروه باید بتواند بیش از ۱۵۰ هزار امضا را تا ۵ جولای جمع‌آوری کند.
استانداردهای کنونی
در سال ۲۰۰۶، کمسیون شرکت‌های آریزونا، استانداردها و تعرفه‌های انرژی تجدیدپذیر را به تصویب رساندند. بر اساس این قوانین شرکت‌های برق بایستی بتوانند ۱۵ درصد از برق خود را تا سال ۲۰۲۵ از منابع تجدیدپذیر به دست بیاورند.
با قوانین فعلی تاسیسات برق تعرفه‌ای را برای مصرف کنندگان برق برای انرژی‌های تجدیدپذیر در مقابل نیروگاه‌های گاز طبیعی و زغال سنگ تعیین کنند. استانداردهای آریزونا کمتر از ایالت‌های همجوار آن است. کالیفرنیا بالاترین استاندارد را دارد و قرار است تا سال ۲۰۳۰ تا ۵۰ درصد انرژی مورد نیاز خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تامین کند.
به گزارش انرژی امروز، بر همین اساس، تا سال ۲۰۲۵، ایالت نوادا ۲۵ درصد، یوتا ۲۰ درصد، کلرادو تا سال ۲۰۲۰ تا ۳۰ درصد و نیومکزیکو تا سال ۲۰۲۰ حدود ۲۰ درصد از برق مورد نیاز خود را از تجدیدپذیرها به دست می‌آورند.

 

 

 

https://zistonline.com/vdcdjs09.yt0jn6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما