تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 69038
زیست آنلاین: رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری از برگزاری برنامه ساعت زمین برای هشتمین سال متوالی  با شعار "با زمین غریبه نباشیم"، خبر داد.
پیوستن شهرداری تهران برای هشتمین سال متوالی به برنامه جهانی ساعت زمین
به گزارش زیست آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست وتوسعه پایدار، صدر الدین علی پور  با اشاره به اینکه این رویداد جهانی هر سال در آخرین شنبه ماه مارس که امسال مصادف با ۲۴ مارس ۲۰۱۸ است برگزار می شود، گفت: مردم و مسئولین سراسر جهان به نشانه صرفه جویی در مصرف انرژی و کمک به کاهش گرمایش جهانی نورپردازی المانهای مهم شهری و روشنایی منازل خود را به مدت یک ساعت خاموش می نمایند.
علی پور محورهای برنامه امسال را کاهش مصرف پلاستیک، کاشت و پرورش گل و گیاه (بسته به شرایط و سازگار با محیط)، افزایش پیاده روی و طبیعت گردی و همچنین استفاده از منابع غذایی پایدار برشمرد.
رئیس مرکز مدیریت  محیط زیست خاطر نشان کرد: امسال برج میلاد تهران در تاریخ ۴ فروردین راس ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۳۰ به وقت محلی همزمان با سایر مردم سراسر جهان ضمن خاموشی یک ساعته برج به اجرای برنامه های فرهنگی و مفرح پیرامون موضوعات برنامه خواهد پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سایر مناطق  ۲۲گانه با پیوستن به طرح ساعت زمین المانهای مهم شهری خود را خاموش خواهند کرد، گفت: ۱۰ کلانشهر ایران نیز از جمله اصفهان، اهواز، تبریز ، رشت ، شیراز با مدیریت شهرداری تهران در این برنامه شرکت می نمایند.

https://zistonline.com/vdcfcxdv.w6d1magiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما