تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 69825
طرح ثبت درخواست و تحویل لوازم کاهنده مصرف آب در سامانه خدمات غیر حضوری ۱۵۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان آغاز شد.
افتتاحیه فاز اول تله متری شبکه توزیع آب شهر اصفهان  
به گزارش زیست آنلاین، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، در جریان سفر عصر دیروز حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان اصفهان طرح ثبت درخواست و تحویل لوازم کاهنده مصرف آب در سامانه خدمات غیر حضوری ۱۵۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان آغاز شد.

شهروندان پس از ثبت درخواست یک بسته لوازم کاهنده مصرف شامل سردوش و پرلاتور یا آبفشان تحویل خواهند گرفت که هزینه این بسته با باز پرداخت یکساله بر روی قبوض آب مشترکین تقسیط می‌شود.

افتتاحیه فاز اول تله متری شبکه توزیع آب شهر اصفهان      همچنین در ادامه سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به اصفهان فاز اول تله متری شبکه توزیع آب این شهر نیز به بهر‌برداری رسید. طرح یاد شده با اجرای عملیاتی مانند ساخت حوضچه، تعویض والوها، خرید و نصب عملگرهای برقی، خرید اشتراک برق و مخابرات در بستر MPLS ، اجرا و پیاده سازی تجهیزات تله متری و مانیتورینگ و کنترل مرکزی صورت پذیرفته است.

فاز اول تله متری شبکه توزیع آب شهر اصفهان با احداث ۱۵ حوضچه به منظور توزیع عادلانه آب در دستور کار قرار گرفته است و مقرر شده است در فاز دوم اجرای این پروژه ۲۴ حلقه چاه و ۱۶ حوضچه دیگر هم مورد کنترل و مانیتورینگ قرار بگیرد تا تمام منابع آب در سطح شهر اصفهان مورد پایش و کنترل قرارگرفته باشند به گونه‌ای که آب به شکل عادلانه و با فشار یکسان در اختیار مردم قرار بگیرد.

در فازاول  تله متری شبکه توزیع آب شهر اصفهان  علاوه بر هوشمند سازی حوضچه های آبرسانی، حدود ۸۰ فقره والو نیز تعویض شده تا فرایند آبرسانی به مردم در مرحله تنش آبی با سرعت و دقت بیشتری انجام پذیرد .

افتتاح اپلیکیشن امداد و حوادث(۱۲۲) با تکیه بر سامانه‌های AVLS  و   GISبراساس این گزارش افتتاح اپلیکیشن امداد و حوادث(۱۲۲) با تکیه بر سامانه‌های GIS وAVLS  نیز بخش دیگری از برنامه‌های سفر حمیدرضا جانباز به اصفهان است.

این اپلیکیشن با برخورداری از روند مکانیزه، دقیق و قابل اعتماد در مدیریت سیستم حوادث، کیفیت ارائه خدمات به مشترکین را افزایش داده و از خسارات هنگفت به شرکت‌های آب و فاضلاب شهری جلوگیری  می‌نماید.

راه اندازی این اپلیکیشن از ضروریات کاربردی در شرکت‌های آب و فاضلاب است چرا که با برقراری ارتباط بین پایگاه اطلاعات مکانی GIS و پایگاه ۱۲۲ و پایگاه AVLS، با ثبت حادثه بر روی نقشه، نیازی به دریافت آدرس از تماس گیرنده نیست و امکان بررسی موقعیت حادثه و انتخاب بهترین مسیر برای اعزام نیروهای امداد و حوادث وجود دارد .

همچنین از دیگر مزایای اپلیکیشن امداد و حوادث (۱۲۲)  بررسی همه جانبه حادثه و انجام تحلیل‌های پرکاربرد مانند انتخاب شیرهای اصلی برای قطع آب، دریافت لیست مشترکین بی‌آب شده، تحلیل و آنالیز مکانی نقشه‌های تراکم حادثه به‌منظور مدیریت در زمینه کاهش حوادث است.

لازم به یادآوری است هدف از این پروژه بهینه‌سازی فرآیند ارائه خدمات سامانه ۱۲۲ شرکت آبفا اصفهان  به مشترکین در سطح استان می‌باشد که در این زمینه ارتباط بین اطلاعات مکانمند GIS و ۱۲۲ و سامانه AVLS فراهم و مدل Mobile GIS سامانه ۱۲۲ به‌ منظور همراهی اکیپ حوادث در محل دریافت دستورات و ارسال گزارشات به صورت همزمان طراحی شده است./ منبع: انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcjioem.uqeh8zsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما