تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 74192
نشست بررسی برگزاری همایش علمی آموزش کتاب انسان و محیط زیست برای معلمین دروس جغرافیای آموزش و پرورش برگزار شد
آموزش و فرهنگ سازی تنها راه برون رفت از بحرانهای محیط زیستی در کشور
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار در نشست تخصصی که با حضور نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت آموزش و پرورش، انجمن علمی جغرافیا و سایر دست اندرکاران تدوین کتب انسان و محیط زیست در سالن یاس شهرداری مرکز برگزار شد، صدرالدین علی پور رئیس مرکز مدیریت محیط زیست گفت : باید با استفاده از پتانسیل دستگاههای مختلف موضوعات محیط زیستی را به صورت پایلوت در سایر بخشها اجرایی کنیم .
وی در ادامه افزود: در حال حاضر با توجه به بحران آب و انرژی و پدیده گرد و غبار و سایر موضوعات در کشور موضوع محیط زیست دغدغه اصلی کشور محسوب می شود که باید در این خصوص از تمامی ظرفیتهای موجود به ویژه امر آموزش جهت پیشبرد اهداف و فرهنگ سازی مطلوب به نحو شایسته ای استفاده نماییم.
علی پور در ادامه با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی امر آموزش کشور از طریق آموزش در مدارس با ورود بر بحث محیط زیست می تواند تبعات و اثرات مشکلات و معضلات محیط زیستی را در آینده در کشورکمتر نماید، گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی علاقمند است تا همکاری های بین بخشی با سایر نهادها به منظور تسری  در انجام امور انجام دهد.
رئیس مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در پایان افزود: هر اقدامی که منجر به بهبود کیفیت زندگی شهروندان شود مورد استقبال شهرداری تهران قرار می گیرد.

https://zistonline.com/vdccisqm.2bq0o8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما