تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۰
کد مطلب : 74201
از آنجا که پنل های مونو کریستال از سیلیکون با کیفیت بالا ساخته می شود، بالاترین بهره عملکرد را دارند. این پنلها همچنین در واحد سطح یکسان بالاترین توان الکتریکی را در خروجی ایجاد می نمایند و به فضای کمتری نیاز دارند.
بررسی پنلهای مونو کریستال
به گزارش زیست آنلاین، بالاترین عمر در بین پنل های خورشیدی مربوط به پنل های مونوکریستال است و به همین علت اکثر کارخانه های سازنده ، پنل های خورشیدی مونوکریستال را تا ۲۵ سال گارانتی می کنند.
پنل های مونوکریستال در شرایط نور کم در مقایسه با پنل های پلی کریستال عملکرد و بازده بهتری دارند


پنل های مونو کریستال در آب و هوای گرم بازدهی بیشتری دارند ، عملکرد این پنل ها با افزایش دما افت می کند اما معمولا مقدار کاهش آن از پنل های پلی کریستال کمتر است.
 

پنل های خورشیدی مونوکریستال ،گران ترین نوع پنل خورشیدی موجود در بازار هستند. از دیدگاه مالی یک پنل خورشیدی که از سیلیکون پلی کریستال ساخته شده استمی تواند برای مشتریان بخش خانگی انتخاب مطلوب تری باشد.

در صورتی که بر روی قسمتی از پنل های مونو کریستال سایه بیفتد ، کثیف یا غبار آلود شود یا زیر برف برود می تواند باعث از کار افتادن کل سیستم شود. اگر فکر می کنید سیستم شما ممکن است توسط عوامل ذکر شده در معرض خطر قرار گیرد ، به جای استفاده از اینورتر مرکزی از میکرواینورتر ها استفاده نمایید تا مطمئن شوید با افتادن سایه یا سایر موارد روی یکی از پنل ها ، کل سیستم شما از کار نمی افتد./ منبع: behsun_re

https://zistonline.com/vdcdfx05.yt0oz6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما