تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب : 78377
شرکت پالایش گاز بیدبلند، اقدام به بهره برداری از نیروگاه خورشیدی۳۰kw  جهت تامین بخشی از بار الکتریکی مورد نیاز ساختمان حمل و نقل این شرکت بصورت پایلوت کرد.
نیروگاه خورشیدی شرکت پالایش گاز بیدبلند به بهره برداری رسید
به گزارش زیست آنلاین، علی محمد پوررضا مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند در آئین بهره برداری از این نیروگاه خورشیدی، اظهار داشت: در راستای سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص بهینه سازی مصرف و کاهش شدت مصرف انرژی و نیز در اجرای ابلاغیه هیات وزیران در تأمین ۲۰ درصد از انرژی مورد نیاز ساختمان های اداری از محل انرژی های تجدید پذیر و نو، شرکت پالایش گاز بیدبلند، اقدام به بهره برداری از نیروگاه خورشیدی۳۰kw  جهت تامین بخشی از بار الکتریکی مورد نیاز ساختمان حمل و نقل این شرکت بصورت پایلوت کرد.

 

وی تصریح کرد: سامانه مد نظر از نوع متصل به شبکه بوده و با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی و با تأمین اعتبار از محل بند «ث» ماده ۴۸ قانون برنامه ششم توسعه اجرا شده است.

 

شایان ذکر است، بر اساس قانون مذکور، شرکت های دولتی می بایستی ۱ درصد از اعتبارات طرح های توسعه ای سالانه خود را به کاهش شدت مصرف انرژی از طریق ایجاد ظرفیت، جذب و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر اختصاص دهند./ منبع: انرژی امروز

 

https://zistonline.com/vdcbzfbz.rhbwzpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما