تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 81521
زیست آنلاین: دولت ترامپ از آخرین ایده خود رو نمایی کرد. حذف کردن قوانینی که به استانداردهای بهره وری انرژی در لامپ ها مربوط می شود.
ترامپ چراغ مقررات اوباما را خاموش کرد
به گزارش زیست آنلاین، وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا در حال حذف استانداردهای سختگیرانه تر در مورد نیمی از لامپ های فروخته شده در ایالات متحده است. این قوانین لغو شده، در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما و با هدف از بین بردن لامپ های رشته ای پرمصرف و ناکارآمد و هالوژن های قدیمی تا سال 2020  به تصویب رسیده بود.
در نتیجه، به میلیاردها لامپ مورد استفاده در مکان های مختلف مانند حمام ، لوسترها و اتاق ها، اجازه داده خواهد شد به مراتب ناکارآمد تر از جایگزین اصلی خود از جمله لامپ های LED باشند.
وزارت انرژی اعلام كرد كه این لغو قانون، كه مورد حمایت تعداد معدودی از شركتهای فعال در این زمینه است كه به فناوری قدیمی تر متکی هستند، به این دلیل است كه مقررات وضع شده زمان اوباما منطبق با قانون نبود. این وزارت خانه مدعی است دولت فعلی گزینه های بیشتری برای انتخاب به مصرف کنندگان می دهد.
منتقدان این اقدام خاطر نشان می كنند كه این امر باعث ایجاد آلودگی گرمایی بیشتر در کره زمین می شود و هزینه قبض های برق بیشتر آمریکایی ها افزایش پیدا خواهد کرد. اندرو دلاسکی، مدیر اجرایی پروژه آگاهی از استانداردهای لوازم خانگی می گوید: "این کار، مانند تلاش برای محافظت از اسب و حشرات از فن آوری خودرو است."
دولت ترامپ در مورد حذف قوانینی که باعث کاهش آلودگی ناشی از نیروگاه های ذغال سنگ ، وسایل نقلیه و عملیات حفاری نفت می شود، تصمیماتی گرفته است که جبهه جدید این تصمیماتی که به نظر یک جنگ علیه آلودگی می باشند یک لامپ کم نور است،  که باعث عصبانیت مجدد مخالفان شده است تا قول بدهند برای به وجود آوردن یک چالش قانونی دست به کار شوند.
خاویر بکر، دادستان کل کالیفنیا می گوید: با تمام آنچه که جهان را در معرض خطر قرار داده است، دولت ترامپ تصمیم گرفته است علیه لامپ های با کارآمدی بالای انرژی اعلام جنگ کند. این فقط یک حرکت کم فروغ دیگر است که باعث هدر رفت انرژی و تحمیل هزینه بر مردم و کره زمین می شود. منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcgqn97.ak9qx4prra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما