تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 81701
زیست آنلاین: زمانی که 5 عضو جوان شورش علیه انقراض روز چهارشنبه از سر در ورودی دفتر مرکزی یوتیوب بالا رفتند، در واقع به مشکلی اعتراض کردند که ارتباط ویژه ای به نسل آن ها دارد.
به گزارش زیست آنلاین، آن ها طی یک نامه از این شرکت، که بین افراد 16 تا 24 سال پرمخاطب ترین پلتفرم است، خواستند که به تغییرات اقلیمی توجه ویژه تری بکند. 
این یکی از روش های بسیاری است که اعضای جوان شورش علیه انقراض در تلاش هستند تا بوسیله آن صدای خود را در حرکت های اعتراضی مربوط به بحران آب و هوا به گوش دیگران برسانند.
"تالیا وودین" 20 ساله که یکی از تظاهر کنندگان در مقابل دفتر یوتیوب بود گفت: این چیزی است که نسل های قدیمی هرگز قادر به درک آن نخواهند بود، زیرا هرگز به آنها گفته نشده است که در آینده خود همان فرصتهایی را که والدین و پدربزرگ و مادربزرگشان داشته اند، نخواهند داشت.
"دیز آقاجی" یکی دیگر از معترضین نیز گفت: به عنوان یک فرد مسن، شما این را برای نسل بعدی خود انجام می دهید. اما در حقیقت ما این را برای خودمان انجام می دهیم.
به گفته این گروه، از زمان تظاهرات دو هفته ای در ماه آوریل و پس از آن تظاهرات دانش آموزی به رهبری گرتا تونبرگ، جوانان بسیاری از برای پیوستن به این گروه اقدام کرده اند. در حال حاضر دست کم 80 گروه بین المللی از جوانان وجود دارد که 55 گروه آن در بریتانیا قرار دارند که تمامی اعضای آن که فعالان محیط زیست هستند، بعد از سال 1990 به دنیا آمده اند و میاینگین سنی آن ها 16 سال است. این در حالی است که برخی از این اعضا 10 ساله هستند.
موج دوم اعتراضات شورش علیه انقراض در دو هفته گذشته منجر به دستگیری هزاران نفر و سرکوب توسط پلیس شده است که آن ها را از تجمع در هر نقطه در لندن منع کرده است.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcgqu97.ak9qz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما